niedziela, 7 lipca 2013

Nowy początek

oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Cały czas zastanawiam się czy to dobra decyzja. Czy znowu się nie wycofam nie dobrnąwszy nawet do połowy? Mam nadzieje, że nie. Pierwsza księga jest już zakończona i poprawiona, drugiej brakuje tylko zakończenia i czasu by ze stron w zeszycie przenieś ją do tego wirtualnego świata. Część z Was pewnie już to czytała osoby które zetknęły się z moją powieścią po ra pierwszy serdecznie zapraszam do lektury. 
Kiedyś myślałam o jej wydaniu, może nawet dzisiaj gdzieś ta myśl we mnie siedzi, ale kiedy widzę ceny książek i wściekła przechadzam się po księgarni widząc jak wiele chciałabym przeczytać, a zwyczajnie mnie na to nie stać pojawiają się wątpliwości. Wiem, że ekran komputera to nie to samo co zapach kartek i atramentu, ale może to tylko chwilowy środek zastępczy...

oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Serdecznie zapraszam do świata w którym chciwość człowieka uwolniła najstraszniejsze demony te które mieszkają głęboko w nas...

oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz